یکی از مسئولان جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه عملیات فرار ۶ صهیونیست، شوکت رژیم صهیونیستی را درهم شکسته است، گفت: داستان هنوز تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، داود شهاب مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت که عملیات فرار ۶ اسیر فلسطین،شوکت رژیم صهیونیستی را در هم شکست. این عملیات، باعث شد که رژیم صهیونیستی شکست بزرگی متحمل شود.

وی تصریح کرد: هنوز داستان به پایان نرسیده است. هنوز دو قهرمان مجاهد در خارج از زندان حضور دارند. این مسئله، شوکی به اسرائیل است.

شهاب تاکید کرد: عملیات پس گرفتن آزادی، اهداف مهمی را محقق کرد، از جمله بازگرداندن اعتبار به مسئله فلسطین و قرار دادن مسئله اسرا در صدر اولویتهای ملی.این عملیات، یک بار دیگر، سراسر فلسطین را بر سر یک مسئله مهم، متحد کرد؛ لذا ما به معنای واقعی کلمه در برابر یک پیروزی قرار داریم. ملت فلسطین نیز می‌تواند اسرائیل را غافلگیر کند.

وی افزود: مقاومت، دستاوردهای مهمی در پرونده اسرا به دست آورد، از جمله در تبادلات پیشین اسرا، ولی مقاومت در تبادل جدید، بر شروط کامل خود تأکید دارد.

شهاب گفت: مأموریت اصلی مقاومت، تلاش بی‌وقفه برای آزادسازی همه اسراست و هر گونه آسیب به اسرا، به معنای آغاز جنگ اسرائیل علیه ملت فلسطین است.