اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از برگزاری مراسم تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسعود مرسلپور در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان افتخار همه جامعه و نمونه بارز فرهنگ با ارزش ایثار هستند گفت: همه ادارات و سازمان‌های شهرستان باید همکاری لازم جهت برگزاری باشکوه تشییع و تدفین این دو شهید والامقام را داشته باشند.

مرسلپور عنوان داشت: دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در هفته دفاع مقدس با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه شود و در این ایام برای آن برنامه ریزی صورت گیرد.

فرماندار اسلامشهر در ادامه نیز در خصوص تأخیر در پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش همه کسانی که در روند برگزاری انتخابات نقش داشتند به ویژه عوامل اجرایی انتخابات گفت: کسب رتبه دوم استان تهران در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات ۱۴۰۰ توسط شهرستان اسلامشهر ناشی از قانونمداری و احساس مسئولیت عوامل برگزاری انتخابات بود.

وی با بیان اینکه پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات به صورت سراسری و توسط وزارت کشور انجام می‌شود، افزود: پیگیری‌های لازم به عمل آمده با این حال تسریع در پرداخت متأسفانه از اراده ما و استان خارج است و بنده بر اساس قول مقامات ذیربط ملی پرداخت ۴۸ ساعته حق الزحمه بعد از برگزاری انتخابات را اعلام کردم و از طولانی شدن بروکراسی اداری در این خصوص پوزش می‌طلبم.