مشهد ـ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر هفت مسیر خودرویی واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برای تزریق واکسن آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قلیان از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.

وی با بیان این‌که مبارزه با کووید ۱۹ و کنترل آن با مشارکت همه سازمان‌ها امکان پذیر است، اظهار کرد: شهرداری مشهد در این بحران از ابتدا همراه دانشگاه علوم پزشکی بوده و خدمات شایان و قابل تقدیری انجام داده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از همه سازمان‌ها که در مقابله با ویروس کرونا همکاری داشته‌اند، با توجه به تأمین فضای فیزیکی جهت ایجاد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و تجهیزات، اظهار امیدواری کرد، با مشارکت و همکاری تمامی نهادها، سازمان‌ها و مردم بتوانیم بزودی چرخه ویروس کرونا را قطع کنیم.

وی تصریح کرد: این مرکز تجمیعی ظرفیت تزریق روزانه ۱۵ هزار دز واکسن را خواهد داشت و با توجه به فضای فیزیکی مناسب، مسیرهای خودرویی و حمایت و پشتیبانی شهردار مشهد، در صورت ارسال محموله‌های واکسن به این استان، قابلیت افزایش ظرفیت تزریق را نیز خواهد داشت.

قلیان بیان کرد: در حال حاضر هفت مسیر خودرویی واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی آماده شده است و سالن عطار نیز با تعداد ۲۴ خط تزریق واکسن در حال آماده‌سازی است.