سمنان- مجتبی بور بور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سمنان با حکم استاندار و با حفظ سمت، سرپرست فرمانداری گرمسار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، طی ابلاغی مجتبی بور بور را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار منصوب کرد. مجتبی بور بور تا پیش از این انتصاب، به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سمنان مشغول انجام وظیفه بود که با ابلاغ استاندار و با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار منصوب شد.‌

در حکم انتصاب بور بور آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار منصوب می‌شوید.

در این حکم می‌خوانیم: توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمائید.

استاندار سمنان چندی پیش نیز سرپرست فرمانداری سمنان را منصوب کرد این در حالی است که گرمسار یکی از مهمترین شهرستان‌های استان سمنان است که حدود ۵۰ درصد صنعت استان را در خود جای داده است.