بوشهر- رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ۸۰ موکب در استان بوشهر به زائران اربعین خدمات‌دهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مطاف صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: کانون‌های خدمت رضوی نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای مردم دارند.

وی از اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: سهمیه شامل استان بوشهر برای اعزام زائران به اربعین تعیین شده که در تلاش هستیم سهمیه بیشتری دریافت کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۸۰ موکب در استان بوشهر وجود دارد که هر ساله خدمات گسترده و متنوعی را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر از نقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مطاف به عشق و علاقه مردم استان به اهل بیت اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه‌های ساخت سه نیم ضریح حضرت عباس (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) نشانه‌ای از این عشق و ارادت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از آمادگی این ستاد برای اجرای برنامه‌های مناسبتی فرهنگی با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خبر داد.