معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش که به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی در قرنطینه به سر می‌برد، از دفتر خود در این وزارتخانه به عنوان «محل قرنطینه» استفاده کرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، کرونا و تبعاتش چند روزی است که گریبانگیر ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش شده است.

این معاون وزیر بعد از همراهی کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو به این ویروس مبتلا شد و به همین دلیل چند روزی است که در قرنطینه به سر می برد اما جالب اینجاست که محل قرنطینه دفتر کارش در محل وزارت ورزش است به طوری که او طی روزهای اخیر به صورت ۲۴ ساعته در دفترش بوده و از آن خارج نشده است.

البته پایان ماه و رسیدگی به ورود و خروج های مالی وزارت ورزش و فدراسیون ها بهانه فرامرزیان برای قرنطینه شدن در وزارت ورزش است اما به هر حال با توجه به سرعت انتقال کرونا و آمار مرگ و میری که این ویروس به همراه دارد، چنین اقدامی از سوی وی مورد نقد است کما اینکه برخی از کارمندان وزارت ورزش که در ارتباط کاری با وی هستند هم نسبت به این مسئله گله مند شده اند.

فرامرزیان در حالی از دفتر کارش در وزارت ورزش به عنوان محل قرنطینه خود برای سپری کردن دوره نقاهت بیماری کرونا استفاده می کند که بازنشسته است اما به خاطر رسیدگی به مسائل مالی تا پایان شهریورماه به وی تفویض اختیار داده شده است.

با این شرایط او به عنوان نماینده وزارت ورزش و همزمان با برگزاری بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ به توکیو سفر کرد اما مشخص نیست نتیجه چنین سفری برای ورزشکاران جانباز و معلول و در کاروان اعزامی چه بوده است!