دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمادگی پذیرش دانشجویان افغانستانی را برای ادامه تحصیل فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت امور بین‌الملل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: با توجه به شرایط ویژه کشور افغانستان، این دانشگاه آمادگی لازم را برای پذیرش دانشجویان این کشور دارد. بر این اساس شرایط جذب و پذیرش ویژه ای برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است و مساعدت های لازم صورت می پذیرد.

در این راستا به دو دسته از متقاضیان توجه ویژه شده است. دسته اول متقاضیانی که مقطع تحصیلی خود را به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع بعدی را دارند. پرونده این افراد مطابق با فرایند معمول ولی با تسریع و مساعدت بیشتر مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.

دسته دوم متقاضیانی هستند که در حال تحصیل در یکی از دانشگاه های افغانستان بوده و قصد دارند که تحصیل خود را به صورت مهمان یا انتقال دائم در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه دهند. برای این عزیزان بر اساس شرایط دانشگاه مبدأ، ارزشیابی و معادل سازی واحدهای گذرانده تسهیل و تسریع خواهد شد.

علاقمندان می توانند پس از تعیین رشته مورد نظر خود با استفاده از اطلاعات موجود در سایت دانشگاه به زبان فارسی www.kntu.ac.ir و یا به زبان انگلیسی en.kntu.ac.ir درخواست خود را به نشانی الکترونیکی international@saba.kntu.ac.ir ارسال نمایند