تبریز-مدیر کل ترویج رسانه معاونت فضای مجازی رسانه ملی گفت: همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز، شبکه اینترنتی حبیب تی وی نیز افتتاح شد.

رسول شکری نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در سال جاری در تبریز برگزار شد و متأسفانه امسال بسیاری از عاشقان ابا عبدالله الحسین به دلیل شرایط کرونایی از کاروان اربعین حسینی جا مانده‌اند.

مدیر کل ترویج رسانه معاونت فضای مجازی رسانه ملی ادامه داد: خوشبختانه هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز، با شور و شوق خاصی برگزار شد و فعالان در حوزه معارف و ترویج معارف عاشورایی عرض ارادت خود را به آستان مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین، ابراز نمودند.

وی افزود: در سال جاری از ظرفیت تعدادی از ذاکران و مداحان بین المللی و داخلی استفاده شد و به طور همزمان، شبکه اینترنتی حبیب تی وی نیز به برکت این اجلاس و ایام اربعین افتتاح شد.

شکری نیا در پایان گفت: هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یکی از بهترین کارهای سازمان صدا و سیما است و سال‌های متمادی بوده که در حال برگزاری است و امسال نیز به بهترین شکل در تبریز برگزار شد.