اردستان‌ - امام جمعه موقت اردستان گفت: مهم ترین اولویت هدف گذاری اشتغال اردستان در بخش صنعت است که روند روبه رشدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال پیش برکات زیادی داشته و خواهد داشت و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی به قیام امام زمان (عج) متصل می‌شود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند فتح الفتوح انقلاب تربیت همین سربازان و فرماندهان جنود الهی است، افزود: شهید سلیمانی نیز از این دسته افراد است که از هر زاویه‌ای به این شهید بزرگوار نگاه کنیم فردی والامقام و ارزشمند است.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان سال تحصیلی جدید را به خوبی پشت سر بگذرانند، مشکلات ناشی از کرونا طی دو سال اخیر کم بشود و به شکل حضوری آموزش ببینند.

طباطبایی نژاد ضمن تشکر از دولت برای تسریع در روند واکسیناسیون، تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند سفارش واکسن در دولت قبل انجام شده اما باید همه می‌دانیم دولت قبل اگر کاری در زمینه تأمین و واردات واکسن انجام می‌داد قطعاً به نام خود ثبت می‌کرد.

وی تاکید کرد:در دولت قبل بحث واکسیناسیون مردم را به تحریم و FATF و دیگر مسائل خارجی ربط می‌دادند اما دولت جدید به سرعت واردات واکسن را انجام داد تا واکسیناسیون مردم به سرعت و با خوبی انجام شود این عمل به معنای ظهور یک دولت انقلابی و جهادی است.

امام جمعه موقت اردستان در خصوص سند ۲۰۳۰، خاطرنشان کرد: جای تشکر دارد از رئیس جمهور محترم که سند ننگین ۲۰۳۰ را قبول نکرده و لغو کردد و این درحالی بود که رئیس جمهور پیشین از این سند حمایت می‌کرد.

طباطبایی نژاد در خصوص دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تصریح کرد: یکی از نگرانی‌های نمایندگان مجلس کسری شدید بودجه بود که در پنج ماه اخیر عملکرد دولت سابق، موجب ایجاد تورم شدید شده و مشکلات اقتصادی زندگی مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

وی درباره سفرهای استانی رئیس جمهور، یادآور شد: این عمل بیانگر نگاه بلند انقلابی دولت است و ما به خاطر نگاه و بینش انقلابی دولت است که از وی حمایت می‌کنیم.

امام جمعه موقت اردستان گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و بحث اقتصاد مقاومتی، اولویت خود را در اردستان، بحث اشتغال قرار دادیم.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه اولویت هدف گذاری اشتغال در بخش صنعت است، خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت صنعت در شهرستان اردستان نسبت به قبل با وجود رکود شدید اقتصادی در استان و کشور، رونق خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های تعطیل شده دوباره به چرخه کار برگشتند، تاکید کرد: تعدادی کارخانه که در حال ساخت بود که اکنون تکمیل و راه اندازی شده و کارخانه‌های دیگری نیز در حال ساخت است.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به آمار اعلامی تأمین اجتماعی اردستان مبنی بر حدود هفت هزار بیمه شده از سال ۹۵ تاکنون، گفت: این مهم بیانگر این است وضعیت اشتغال بر اساس آمار بیمه کارگری در شهرستان ۱۰ درصد رشد داشته است.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: کارخانه‌های شهرستان برای تأمین نیروی کار مطالبه می‌کنند که اداره صمت شهرستان و فرمانداری در حال بررسی و تأمین نیرو برای کارخانه‌ها هستند.