عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه ها و جراید کشور جایگاه واقعی رسانه ای ندارند و در واقع شبه رسانه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، سعید ابوطالب شامگاه دوشنبه در همایش فرهنگ در سپهر اصولگرایان اظهار داشت : همه احزاب موجود کشور نیز همین وضعیت را دارند زیرا احزاب و رسانه ها ابزار ندارند و به همین دلیل فعالیت آنها در چارچوبهای رایج نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخی بودن ساختار حزبی ایران، خاطرنشان کرد : ساختار حزبی ریشه تاریخی دارد و برای مردمسالاری باید روشهای دیگری جستجو شود.

ابوطالب یادآور شد : بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما هم اکنون در حال تجربه مردمسالاری دینی هستیم و این مدل ابتکاری خودمان است و به طور قطع در آن نقایص و معایب بی شماری وجود دارد.

وی در بخش دیگری از این مراسم ضمن تائید سخنان افروغ سخنران دیگر همایش، تصریح کرد : جمهوری اسلامی همه انقلاب اسلامی نیست و در واقع انقلاب ابزار نقد جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهر تهران در مجلس بیان داشت : نقدهای وارد به دولت و مجلس باید بدون در نظر گرفتن برخی مصلحت های بی مورد مطرح شود تا نقایص موجود برطرف و شأن فرهنگی انقلاب حفظ شود.

به گزارش مهر، طرح برخی موارد غیرمرتبط با همایش از سوی فاطمه آجرلو نماینده مردم کرج در مجلس و دادستان سابق این شهرستان جلسه را به تشنج کشاند ، به نحوی که سعید ابوطالب و عماد افروغ که از مهمانان اصلی برنامه بودند به این برخورد اعتراض و از مسئولان برگزاری جلسه به شدت انتقاد کردند.

محمد خوش چهره دیگر مهمان این مراسم نیز به دلیل ناهماهنگی در برگزاری مراسم و همزمانی چند برنامه با یکدیگر جلسه را ترک کرد.

همایش فرهنگ در سپهر اصولگرایان با حضور جمعی از دانشجویان، حامیان احزاب مختلف و جمعی از مردم علاقمند به مباحث سیاسی در سالن اجتماعات باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد.