۹۷۰۰۰ دانش آموز در بیست و نهمین دوره مسابقه هفتگی درسهایی از قرآن از طریق فضای مجازی و سامانه آزمون آنلاین به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون بیست و نهمین دوره مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن با هماهنگی و همکاری اداره کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همانند سال گذشته از طریق فضای مجازی و سامانه آزمون آنلاین مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در بین ۹۷۰۰۰ نفر دانش آموز منتخب دوره متوسطه و ششم ابتدایی برگزار شد.

در این دوره تعداد ۵۳۶۰۰۰ دانش آموز پایه ششم دوره ابتدایی معادل ۴۲ درصد از کل دانش آموزان این پایه و تعداد ۲۱۲۹۰۰۰ نفر دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه معادل ۳۷ درصد از کل دانش آموزان این مقطع تحت پوشش مسابقه بودند که از آبان ماه سال ۱۳۹۹ با مشاهده ۱۸ برنامه تلویزیونی هفتگی درس‌هایی از قرآن در مسابقه حضور داشتند و تعداد ۵۱۰۰ نفر از دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و تعداد ۲۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در آزمون نهایی مسابقه شرکت کردند.

مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی با کمک خیرین قرآن یاور تعداد ۱۷۰۰ نفر از دانش آموزان قبول شده آزمون نهایی را با لوح تقدیر حجت الاسلام آقای قرائتی و کارت هدیه هشتاد هزار تومانی مورد تشویق قرار می‌دهد که در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال هزینه جوایز این دوره مسابقه خواهد بود.