بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان با تبعیت از ستاد ملی کرونا موظف به فراهم کردن امکانات لازم برای جاماندگان اربعین با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان با تبعیت از ستاد ملی کرونا موظف به فراهم کردن امکانات لازم برای جاماندگان از اربعین با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

استاندار خراسان شمالی: تردد به شهر مقدس مشهد با توجه به ایام پیش رو باید با نظر ستاد ملی کرونا و مقررات شهر مشهد صورت پذیرد؛ لذا هیچ کاروانی بدون هماهنگی به این شهر سفری نداشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر استان از وضعیت نگران کننده بیماری کرونا خارج شده اما به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن این بیماری، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید دوباره مشکل ساز شود.

شجاعی تصریح کرد: رسانه‌ها همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تاکید داشته باشند تا باری دیگر وارد پیک کرونا نشویم.

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: فرمانداران خراسان شمالی می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط شهرستان، اقدام به بازگشایی بوستان‌ها کنند تا روال زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.