همدان - نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وحدت و هم افزایی بین سپاه و ائمه جمعه استان بسیار کارگشا است که حلقه های صالحین و کمک‌های مومنانه از جمله مهمترین نتایج این همکاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله شعبانی در دیدار ائمه جمعه استان همدان با جمعی از پاسداران با اشاره به توانمندی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: ائمه جمعه خواستار اجرای بیشتر برنامه‌های فرهنگی با همکاری سپاه هستند.

وی بر وحدت و هم افزایی بین سپاه و ائمه جمعه تأکید کرد و گفت: همکاری بین این دو بسیار کارگشا است که حلقه‌های صالحین و کمک‌های مومنانه از مهمترین نتایج این همکاری و همدلی است.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در این نشست با اشاره به نقش ائمه جمعه در دفاع مقدس گفت: برخی از نیروها زمانی که از خط بر می‌گشتند از نظر روحی ضعیف بودند اما با یک سخنرانی و توسلی که ائمه جماعات در جمع نیروها انجام می‌دادند شرایط عوض می‌شد و نیروها در کمترین زمان بازسازی می‌شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی الگوسازی کردند یعنی با تلاش‌های فراوان و حرکتی جهادی تمام مشکلات جنگ را به جان خریدند و توانستند به پیروزی برسند.

حسین علیی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مختلف جامعه در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی گفت: ما امروز با الگوگیری از شهدای عزیزمان باید برای حل مشکلات جامعه کوشا باشیم.

وی گفت: جایگاه ائمه جمعه در نظام اسلامی یکی از شئون حاکمیتی است که به منزله یک قرارگاه است و لفظ قرارگاه هم زمانی استفاده می‌شود که ما در جنگ حاضر باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: هجمه‌های برنامه ریزی شده دشمن در زمینه اعتقادی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست که در این خصوص نقش ائمه جماعات در این قرارگاه بسیار سنگین است.