بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله کناری در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به ارزش و جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه ای که ما در این رابطه داریم این است که بیشتر موضوع تشکل ها را در بسیج گسترده تر، عمیق تر و کامل‌تر کنیم.

وی ولایتمداری را در رأس تفکر بسیجی دانست و افزود: یک بسیجی باید ولایتمداری نمونه باشد، یعنی پیرو و مخلص ولایت فقیه باشد.

کناری در پایان تصریح کرد: من افتخار می کنم که در خدمت عزیزان بسیجی هستم و امروز با همت همین عزیزان شاهد افتتاح حوزه بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان هستیم، امیدوارم این حوزه منبع خیر و برکت باشد و بتوانیم با فعالیت های مختلف فرهنگی، آموزشی و اجتماعی روحیه جهادگری و تلاش و شهادت را بین کارکنان ادارات و کارگران ارتقا دهیم.

ماموریت مهم بسیج، جذب حداکثری است

در ادامه سرهنگ پاسدار حمید مانگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است اظهار داشت: ان شاءالله خدا به ما توفیق دهید تا سرباز خوبی برای این نظام الهی و سراسر نور با رهبری داعیانه حضرت آقا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس با بیان اینکه مأموریت مهم بسیج، جذب حداکثری است تصریح کرد: آن چیزی که بعد از جذب بایستی دنبال شود، کادرسازی برای نظامی است که قرار است ان شاءلله به نظام و حکومت جهانی حضرت بقیة الله الاعظم (عج) منتهی شود.

ماندگاری ادامه داد: اگر ما روی جذب تأکید داریم این است که با افزایش روحیه ایثار و جهاد در کارکنان دولت و کارگران موجب ارتقای بهره وری و رضایتمندی مردم از خدمات باشیم.