خانه قرآن حضرت نجمه خاتون (س) دوره‌های آموزشی قرآن کریم را به صورت حضوری برای گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال در ترم پاییزی برگزار می‌کند.

زهرا فرهمند در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری کلاس‌های دانش آموزی و بزرگسال به صورت حضوری در خانه قرآن حضرت نجمه خاتون (س) خبرداد و اظهار داشت: خانه قرآن نجمه خاتون (س) با هدف ترویج معارف قرآنی دوره‌های آموزشی قرآن کریم را به صورت حضوری برای گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال در ترم پاییزی برگزار می‌کند.

مسؤول خانه قرآن نجمه خاتون (س) بیان کرد: خردسالان و کودکان شرکت کننده در این دوره‌ها می‌توانند در کلاس‌های مهد قرآنی، غنچه‌های قرآنی و شکوفه‌های قرآنی شرکت کنند و همچنین کودکان و نوجوانان و بزرگسالان شرکت کننده در این دوره‌ها می‌توانند با مهارت‌های درست خوانی، روان خوانی، تجوید، قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم آشنا شوند.

وی افزود: لازم به ذکر است یکی دیگر از دوره‌های این خانه قرآن تربیت مربی است.

فرهمند گفت: آموزش حضوری، تلفنی و مجازی، کادر مجرب و پویا، فضای امن معنوی و با نشاط و پرداخت حداقل هزینه از امتیازاتی است که علاقمندان به شرکت در این دوره‌های قرآنی می‌توانند از آن بهره ببرند.

مسؤول خانه قرآن نجمه خاتون (س) خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند به این مرکز قرآنی مراجعه کنند و همچنین خانواده‌ها برای کسب آگاهی درباره دوره‌های ویژه کودکان و نوجوانان، می‌توانند با شماره ۳۳۷۵۲۷۶۷ یا ۳۳۷۴۲۵۴۳ تماس بگیرند.

وی در پایان گفت: آدرس این مرکز قرآنی شهر ری، صفاییه مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) می‌باشد.