مرکز راهبری برهان، کتاب «تحول شبکه ای» را با موضوع بررسی شبکه ایده‌های محوری در تحول بنیادین آموزش و پرورش تألیف و بزودی روانه بازار نشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز راهبردی برهان، مدیریت تحول در صحنه پیچیده امروزی، نیازمند نقشه است و برخی رصد و توصیف ساختارها و اسناد و مجموعه‌ها را به عنوان نقشه راه انتخاب می‌کنند.

کتاب تحول شبکه ای (بررسی شبکه ایده‌های محوری در تحول بنیادین آموزش و پرورش)، با تدوین و تألیف احمد رضا اعلایی و علیرضا اخلاقی، تهیه و بزودی وارد بازار کتاب می‌شود.

عده‌ای با بررسی نظام مسائل و در خلال آن نقشه‌ای از مسائل موجود و اولویت بندی‌های آن را ترسیم می‌نمایند که در کتاب «تحول شبکه ای»، با کمک اساتید و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت تلاش شده تا نقشه‌ای از ایده‌های تحولی، نسبت آنان با یکدیگر و مسائل پیش روی تحول ترسیم شود.

ایده‌های تحولی که در کتاب «تحول شبکه ای» مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل «تغییر ساختار حاکمیتی»، «تربیت نیروی انسانی»، «ورود علمی و نظری» و «الگوسازی» به شمار می‌رود.

برپایه این گزارش، آئین رونمایی از این کتاب، در حاشیه همایش «راهی که رفتیم، راهی که مانده»، به میزبانی مدرسه علمیه مشکات تهران برگزار شد.