بندرعباس - فرماندار جاسک گفت: هماهنگی کامل میان نهادهای امداد رسان و نیروهای مسلح برای مقابله با توفان در بالاترین سطح برقرار است.

محمد رادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع توفان در شرق استان هرمزگان، اظهار داشت: بلافاصله پس از صدور اطلاعیه سازمان هواشناسی هماهنگی‌های لازم با تیم ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان انجام و میزان خطر احتمالی بررسی شد.

وی با ذکر این نکته که تا زمان پایان این توفان باید با همکاری مردم شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که کمترین خسارت به آن وارد شود، ادامه داد: از مردم تقاضا دارم که ضمن رعایت تمام موارد ایمنی در مواقع حساس با دهیاران و بخشداران همکاری داشته باشند.

فرماندار جاسک با ذکر این نکته که آموزش‌ها و مکاتبات لازم با دهیاران و بخشداران ارائه و انجام شده است، تشریح کرد: هماهنگی میان تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان زیر نظر مدیریت بحران برقرار است.

رادمهر با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح، ادامه داد: در صورت نیاز به صورت ساماندهی شده و هماهنگ از ظرفیت نیروهای مسلح نیز استفاده خواهد شد.

وی بیان داشت: در صورت بروز بحران از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت آن استفاده خواهیم کرد و مکاتبات لازم با شهرداران، دهیاران و بخشداران برای استفاده از لوازم و دستگاه‌های پیمانکاران در شرایط اضطرار انجام شده است.