بوشهر- نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی هیچگاه دوست کشورهای اسلامی نبوده و نخواهد بود .

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بهبود وضعیت کرونایی در استان بوشهر اظهار داشت: با لطف خداوند و تلاش کادر درمان شرایط کرونایی استان بهبود یافته است و امیدواریم همگان برای حفظ این شرایط کنونی که محقق شده است اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر افزود: انتظار می‌رود مردم همچنان نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و همچنین مسئولان استان نیز برای توسعه تجهیزات در بیمارستان و مراکز درمانی تلاش کنند.

وی با اشاره به به اینکه کشورهای همسایه ایران نباید فریب توطئه آمریکا و صهیونیسم را بخورند اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هیچگاه دوست کشورهای اسلامی نبوده و نخواهد بود و دوست واقعی آنها (کشورهای همسایه) ایران است که همواره برادری و دوستی خود را ثابت کرده است لذا باید در برابر توطئه‌های آنها هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تحرکات اخیر در برخی از کشورهای همسایه گفت: صدای پای رژیم صهیونیستی در برخی کشورهای همسایه شنیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس به کشور همسایه و بازگشایی سفارت آنها در این کشور اشاره کرد و گفت: عادی سازی روابط با رژیم جنایتکار و نامشروع در کشورهای اسلامی و خلیج فارس خطرناک است و در آینده بحران امنیتی ایجاد خواهد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته وقف با اشاره به اینکه وقف زنده ماندن شخصیت معنوی انسان بعد از مرگ است اظهار داشت: وقف فریضه بسیار مهمص است و انتظار می‌رود همه مردم در این عرصه فعالیت و اهتمام داشته باشند و وقف قرآنی و عرصه‌های علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

صفایی بوشهری به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و با گرامیداشت این هفته و و یاد و خاطره شهدای این عرصه گفت: مردم کشورمان قدردان تلاش‌های شبانه روزی نیروی زحمتکش انتظامی جمهوری اسلامی و حافظان امنیت کشور هستند.

وی پیرامون صدا و سیما بیان کرد: از آنجا که سازمان صدا و سیما یکی از تشکل‌های مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است هدایت فرهنگی و تقویت هویت ملی و انقلابی باید در اولویت کار این سازمان باشد.