پیشوا- وزیر ورزش و جوانان از پروژه استادیوم ۵ هزار نفری پیشوا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ظهر سه شنبه در سفر به پیشوا از پروژه استادیوم ۵ هزار نفری این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

گفتنی است، این پروژه به مساحت ۶۸ هزار متر مربع با اعتبار اولیه حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم کلنگ‌زنی شده و تا امروز حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار پیشوا در حاشیه این بازدید طی سخنانی گفت: مردم پیشوا علیرغم خدماتی که تا امروز دریافت کردند، با محرومیت‌هایی روبرو هستند، سرانه ورزشی پیشوا حدود ۶۷ سانتی‌متر است و این نشان‌دهنده محرومیت‌های منطقه به خصوص در بُعد ورزشی است.

حسین عباسی گفت: پروژه احداث استادیوم ورزشی پیشوا در سال ۹۷ کلنگ‌زنی شده و دو بار توسط وزیر سابق ورزش و جوانان از این پروژه بازدید به عمل آمد، اما علی رغم قول‌های مساعدی که از سوی مسئولان امر برای تکمیل و افتتاح پروژه داده شد، تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

وی افزود: در حال حاضر مشکل اساسی پروژه مسئله انشعاب آب است که به دلیل فاصله سه کیلومتری از مجتمع‌های مسکونی، اعتبار دو الی سه میلیارد تومانی برای آن مورد نیاز است.

عباسی ساختار ورزش پیشوا از حیث امکانات و نیروی انسانی و مشکلاتی که کارکنان اداره ورزش و جوانان با آن روبرو هستند، را ضعیف توصیف کرد و خواستار توجه و مساعدت ویژه برای رفع این معضلات شد.