اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: ادامه راه شهدا باز کردن مسیر پیش روی انقلاب و بزرگ‌ترین سلاح مقابله با هجمه‌های دشمنان، تبلیغ راه آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مراد حاجتی ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «عبدالله موسوی» از شهدای تازه تفحص شده در منطقه مجنون هورالعظیم که امروز در شهر قلعه تل از توابع شهرستان باغملک برگزار شد، گفت: ارادت مردم به شهیدی که پس از ۳۸ سال به شهر و زادگاهش برگشته نشانه وفاداری این ملت به راه و مسیر شهداست و سیلی محکمی به گوش دشمنانی که هنوز هم گوشه‌ای از حماسه‌های این مردم را نشناخته‌اند.

وی بیان کرد: هر چه قدرشناسی و خوبی وجود دارد، مال شما مردم است و هر چه کم‌کاری و غفلت است از ما و دیگر مسئولان است و ما همیشه نسبت به مردم عقب ماندیم و این ملت به معنای واقعی ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت هستند.

به گزارش مهر، شهید «عبدالله موسوی» در اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اکنون با گذشت ۳۸ سال با شناسایی هویت شهید موسوی و دو همرزم دیگرش، شهیدان خونی و محمدی لندی، شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله قلعه تل عطرآگین شدند و مردم با آرمان‌های این شهیدان میثاق دیگری بستند.