‌ گراش -فرمانده انتظامی گراش گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی، توانمندی، اقتدار و هوشمندی پلیس به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کرامت کریمی صبح شنبه در مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گراش در سخنانی با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، در این شهرستان بیان کرد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار از ۱۷ تا ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتدار، توانمندی، روزآمدی و هوشمندی پلیس در هفته ناجا به نمایش گذاشته می‌شود، عنوان کرد: غبارروبی و عطرافشانی از قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مراسم صبگاه مشترک، دیدار چهره به چهره با مردم، حضور در نماز جمعه، اجرای برنامه‌های اقتدار پلیس، قدردانی از خانواده پرسنل و بازنشستگان از جمله برنامه‌های است که طی این هفته در شهرستان اجرا می‌شود.

در ادامه فرماندار گراش نیز ضمن تبریک و خدا قوت به سبز قامتان پرصلابت نیروی انتظامی گفت: کارکنان نیروی انتظامی با حفظ صلابت و اقتدار با رأفت و مهربانی با مردم برخورد کنند تا مردم پلیس را ملجا و پناهگاه خود بدانند.

مجید غلام پور اظهار داشت: امنیت امروز به برکت خون پاک و مطهر شهدا و حاصل کوشش حافظان نظم و امنیت و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح است.

وی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هم مظهر اقتدار و هم مهربانی باشد، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با حفظ صلابت و اقتدار با رأفت و مهربانی با مردم برخورد کنند تا مردم پلیس را ملجا و پناهگاه خود بدانند.

فرماندار گراش ضمن تقدیر از حضور چشمگیر خیرین در عرصه‌های مختلف، امنیت را پایه و اساس توسعه جوامع دانست و خواستار مشارکت فعالانه خیرین امنیت ساز در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم تعدادی از پرسنل نمونه نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف، بازنشستگان و خیرین امنیت ساز تجلیل شدند.