مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: امروز پلیس در بطن جامعه حضور دارد و با تمام توان برای تأمین امنیت مردم تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد کاظم تقوی پیش از ظهر شنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی خراسان رضوی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان این‌که پلیس امروز در بطن جامعه و مردم در حال انجام مأموریت است، اظهار کرد: با تمام توان برای تأمین امنیت مردم حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همه عرصه‌ها در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب از ارزش‌های نظام اسلامی پاسداری می‌کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این‌که عرصه‌های اجتماعی، کانون فعالیت دشمنان است، اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا تهدیداتی وجود داشت اما پرسنل خدوم نیروی انتظامی در این سنگر به‌خوبی مأموریت‌های خود را به انجام رساندند که در این راه بیش از ۱۰ نفر از خادمان مردم به دلیل کرونا جان باختند.

وی با اشاره به مشارکت نیروی انتظامی در رزمایش مواسات و همدلی، افزود: در عرصه انتخابات نیز با تلاش بی‌وقفه نیروهای نظامی و انتظامی در کنار سایر نهادها، حماسه دیگری خلق شد.

تقوی به خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی خراسان رضوی طی یک سال گذشته در حوزه‌های خدمات امدادی، انتظامی و قضائی پاسخگوی بالغ بر پنج میلیون تماس تلفنی بوده است.

وی با اشاره اقدامات نیروی انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در مدت یک سال گذشته، ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد که در کنار آن، برخورد با اراذل و اوباش و عاملان توزیع مواد مخدر با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در حفظ امنیت مرزها نیز با همکاری ارتش و سپاه، مقتدرانه و جانانه حضور داریم.