همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای تکمیل ۷۲ پروژه ورزشی نیمه تمام استان همدان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حمید سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان همدان اظهار داشت: متأسفانه بعضی از پروژه‌های ورزشی استان همدان ۱۰ تا ۱۵ سال خاک خورده‌اند این در حالی است که ما مدیون مردم استان همدان و این آب و خاک هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۷۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان همدان داریم که ۴۵ پروژه استانی و ۳۲ پروژه ملی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به فعال کردن بسیاری از پروژه‌ها گفت: پروژه خانه رزمی تویسرکان، تحویل چند زمین چمن که ۵ سال تعطیل شده بود تجهیز خانه‌های روستایی، احداث چند زمین ساحلی در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید مفتح و ساخت بزرگترین پیست صحرانوردی از جمله پروژه‌هایی که ما پیگیری و انجام دادیم.

سیفی خاطرنشان کرد: ساخت آکادمی هاکی و بسکتبال را در دستور کار داریم ضمن اینکه پروژه ۳ سالن ورزشی را تجهیز و دیوارکشی کرده‌ایم.

وی با اشاره به تغییر مکان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: با ساخت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور در سعیدیه مکان فعلی در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: در ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان استان همدان یک کمپ کامل ورزشی و سالن کنفرانس مجهز خواهیم داشت و باید این ساختمان در شأن ورزش استان همدان باشد.

وی با اشاره به تجهیز زمین‌های فوتبال استان به سیستم آبیاری گفت: در گذشته هیچکدام از زمین‌های فوتبال ما آب نداشتند که در حال حاضر در اسدآباد یک زمین فوتبال در حد استانداردهای جهانی ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در حال حاضر توانسته‌ایم برای پروژه‌های ورزشی استان ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه متوازن بگیریم و تا به امروز نیز ۸۲ میلیارد تومان عمرانی هزینه شده که امیدواریم بتوانیم هر ماه یک پروژه کنیم.

وی با اشاره به هزینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان همدان گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان همدان ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

سیفی افزود: امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات لازم در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان همدان قدم‌های بزرگی برداریم.