یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت مردمی امیدها به تغییر است و دولت بدون حمایت سپاه موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله احمد زاده عصر دوشنبه در دیدار با سپاهیان استان افزود: هر جایی که دستگاه اجرایی انگیزه، توان و یا امکاناتی ندارد، سپاه باید به کمک بیاید و وارد عرصه شود تا دولت و مردم با بهره مندی از توان آنها دلگرم شوند.

وی با بیان اینکه در هر برهه‌ای که سپاه به عرصه می‌آید مردم احساس امنیت کامل و آرامش خاطر می‌کنند، گفت: مردم می‌دانند که سپاه حافظ آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده و اسلامیت و ایرانیت را صیانت می‌کند.

استاندار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه بحران‌های بزرگ از جمله زلزله، خشک سالی، سیل و کرونا با همه امکانات به کمک مردم آمده و به برکت همین تلاش‌های جهاد گرانه، مومنانه و جانفشانی‌های بی دریغ عزیزان سپاه، امروز ایران اسلامی محور امنیت و دارای شکوه و اقتدار است.

احمد زاده بیان داشت: در عرصه‌های سازندگی و مسائل فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن حضور داشته و عمل می‌کند.

استاندار افزود: سپاه هر جا و هر زمانی که انقلاب در خطر قرار بگیرد در میدان حاضر است و ایجاد ناامنی را در مرزها و در داخل کشور خط قرمز خود می‌داند و مهمترین ویژگی سپاه داشتن اعتماد عمومی است.

وی تصریح کرد: جوشش و نگرش مردمی به واسطه افتخارات بزرگ سپاه در همه عرصه‌ها در چند دهه عمر پر برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنجا که سپاه ورود کند کارها به شکل واقعی خود اجرا و به پیش می‌رود.