داراب - مسئول گروه جهادی پویش مهدوی داراب از توزیع ۶۵۰ بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

منتها خواجه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان داراب ۶۵۰ بسته لوازم التحریر طی دو مرحله از ابتدای مهر ماه امسال در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این سنت حسنه زیبا با تلاش جمعی از فعالان گروه جهادی پویش مهدوی برای تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان کم برخوردار شهری و روستایی شهرستان داراب انجام شد.

خواجه با بیان اینکه گروه «فعالان پویش مهدوی شهرستان داراب» یک گروه مردم نهاد است که به وسیله کمک‌های مردمی اداره می‌گردد، ابراز کرد: این گروه در زمینه فرهنگی با برگزاری مراسم «سه شنبه‌های مهدوی» از سال ۹۷ بتدریج در ۹۰ ایستگاه شهر و روستا همراه با آموزش مفاهیم دینی و معنوی فعالیت داشته است.

او ادامه داد: در بخش خیریه فعالان پویش مهدوی در اشتغال زایی زنان بی سرپرست یا کم درآمد و توزیع گوشت گرم گوسفندی (قربانی) در ابتدای هر ماه و توزیع ۶۵۰ بسته لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی جاری و شرکت در برگزاری مناسبت‌هایی همچون عید سعید غدیر با اطعام بیش از ۱۴ هزار پرس غذا در این روز باشکوه و همچنین اجرای مناسبت‌ها و شعائر اسلامی در ماه محرم و صفر و توزیع غذای نذری و تهیه بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در ماه‌های محرم و صفر و توزیع در بین مناطق محروم و برخی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در برنامه کار گروه فعالان پویش مهدوی داراب می‌باشد.