عضو جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: اظهارات اخیر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره رژیم صهیونیستی بیانگر جانبداری واضح واشنگتن از جنایات این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «عزت الشرق» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه به اظهارات اخیر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه تاکید کرد: اظهارات رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یک بار دیگر جانبداری واضح واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی را نشان داد.

وی در ادامه نیز گفت: می‌توان گفت که اظهارات پلوسی حمایت آشکار جنایات صهیونیست‌ها محسوب می‌شود. این اظهارات کاملاً نژادپرستانه است. آمریکایی‌ها باز هم رویکرد دوگانه خود در برابر مسأله فلسطین را به نمایش گذاشتند.

الرشق یادآور شد: ما به آن‌ها می‌گوئیم هر چقدر هم از رژیم اشغالگر حمایت کنید، این رژیم رو به زوال و نابودی خواهد بود. گفتنی است، پیشتر پلوسی اعلام کرده بود که حمایت از رژیم صهیونیستی در خون بسیاری از شخصیت‌های جمهوریخواه و دموکرات آمریکایی وجود دارد.