خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با اشاره به تمرینات تیم در خرم‌آباد گفت: خوشبختانه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عاشوری در سخنانی آخرین وضعیت تیم خیبر قبل از شروع مسابقات را تشریح و اظهار داشت: همکاری بنده با باشگاه خیبر از آخر فصل قبل به درخواست مالک باشگاه خیبر شروع شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار شد مسابقات در ۱۵ مهر شروع شود، یک برنامه کامل برای جذب بازیکن، اردوهای پیش فصل، تمرینات مقدماتی و آماده‌سازی تیم به باشگاه تحویل دادیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به شروع تمرینات خیبر اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم از ۱۵ مرداد ماه شروع شد که طی شش هفته، پنج مرحله حضور در اردوی تهران و یک مرحله در اردوی بابلسر، مطابق با برنامه ریزی پیش رفتیم و بر خلاف برخی شایعات مبنی بر تعویق بازی‌های اول فصل خوشبختانه تعویق آن چنانی نداشت و تیم با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شود.

عاشوری در خصوص جذب بازیکنان تیم بیان کرد: تیم با همکاری بنده و شخص مالک باشگاه بسته شد، سیاست‌های باشگاه بر اساس این بود که در درجه اول و تا جایی که امکان دارد بازیکنان لر تبار جذب کنیم، خوشبختانه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و وقت کافی برای انجام بازی‌های تدارکاتی داشتیم و خوشبختانه تیم هم شرایط خوبی دارد.

وی تصریح کرد: طی این هفته وارد شهر خرم آباد شدیم و این چند روز روی شرایط بدنی بازیکنان کار شده تا تا با آب و هوای خرم‌آباد تطبیق داده شود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه کرد: سعی می‌کنیم در صورت فراهم شدن شرایط، تیم به صورت متمرکز و ۱۰۰ درصدی تمرینات خود را در خرم‌آباد دنبال کند، مگر در صورت نیاز و با توجه به اینکه برای حضور در برخی مسابقات نیاز به دو پرواز است در تهران هم اردوهایی داشته باشیم.

عاشوری بیان داشت: تیم خیبر یک تیم ریشه دار است که قدمت حدود چهل سال دارد و توانست بازیکنان خوبی از جمله وحید امیری تحویل فوتبال کشور دهد در مجموع خطه لرستان خطه ورزشی خیزی است.

وی در خصوص هواداران خیبر عنوان داشت: هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و هواداران خیبر حتی زمانی که تیم در لیگ ۲ حضور داشت، استادیوم را پر و حمایت همه جانبه از تیم داشتند، امیدواریم هر چه زودتر شرایط نرمال کشورمان شود و درهای استادیوم به روی تماشاگران باز شود، انرژی که هواداران می‌توانند به بازیکنان تزریق کنند هیچ مربی نمی‌تواند تزریق کند.