گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خانواده مهم ترین جزء تحقق نوین اسلام بوده و دشمن با فهم درست از نقطه قوت جامعه ما، مستقیم آن را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر شنبه در آئین افتتاح مرکز تعالی خانواده اظهار کرد: افتتاح این مرکز آغازگر یک حرکت نوین، راهبردی، آینده ساز و اثرگذار در آینده جامعه اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مرکز تعالی خانواده، نخبگان و تصمیم سازان گرد هم جمع می‌شوند و نقش راهبردی یک اجتماع را فراهم می‌کنند.

گرزین با بیان اینکه رسالت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین درست مسائل است، گفت: ما باید هرچه بیشتر به انجام فعالیت‌های عمقی نگر، جامعه سازو آینده ساز بپردازیم و این مسائل ریشه‌های عمیقی دارند که اسلام و اهل بیت دراختیار ما قرار داده اند و اگر زودتر می‌توانستیم از آن بهره مند شویم جامعه به مراتب بهتری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه جهل و دست‌های تقویت کننده جهل جلوی استخراج گنج‌های عظیمی که توحید و فرهنگ اسلامی در اختیار ما گذاشته است را گرفته است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت خود می‌داند که این گنجینه‌ها را یکی پس از دیگری استخراج کند و در معرض استفاده جامعه قرار دهد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با توضیح این مطلب که تبیین و استخراج درست و ابلاغ به موقع و هنرمندانه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: متأسفانه نگاه به سازمان تبلیغات در اذهان کوچک نگاری شده است که جای گله مندی دارد.

وی سازمان تبلیغات را آئینه گنج‌ها، توانمندی‌ها، دانش‌ها و آئینه همه زیبایی دانست که باید تمام زیبایی‌ها و تمدن نوین بشری به وسیله آن شکل بگیرد.

گرزین ادامه داد: اگر بتوانیم هنرمندانه و به موقع محاسن کلام اهل بیت را به جامعه و نخبگان انتقال دهیم مردم بدون درنگ تبعیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خانواده مهمترین جز تحقق نوین اسلام است، افزود: دشمن با فهم درست از نقطه قوت جامعه ما مستقیم و از زوایای مختلف خانواده را هدف قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان شیوه‌های نادرست ازدواج و رفتارهای نادرست همسران را در جوامع غربی از نشانه‌های فروپاشی خانواده در غرب دانست و بیان کرد: سردمداران غرب برای آنکه منافع مادی را در اختیار بگیرند به جامعه خود شأن هم رحم نمی‌کنند.

وی افزود: سران غربی با زیباترین ابزار ممکن بشر را به بردگی نوین می کشند و حتی به کودکان و زنان جامعه خود رحم نمی‌کنند.

گرزین گفت: نگاه تبلیغات اسلامی این است که باید نخبگان و اندیشمندان دست در دست هم دهند و فنون و مهارت‌ها را استخراج کنند تا از جامعه اسلامی و تاریخی خودمان که یکی از بهترین جوامع است صیانت کنیم.