سمنان- جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: با هدف دستگیری از نیازمندان و استفاه از ظرفیت های سپاه و بسیج ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه در راستای دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان از همه ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کند، ابراز کرد: همکاری سپاه و بسیج در آزادسازی ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان یکی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه این تعداد زندانی جرایم غیرعمد در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر آزاد شدند، افزود: این زندانیان با مجموع ۵۴ میلیارد ریال کمک داوطلبانه از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اقشار و پایگاه‌های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیران، مردم، معتمدین و رؤسای زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه محسوب می‌شود، ابراز کرد: در کنار آزادسازی زندانیان غیرعمد، توزیع ۳۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان نیز با کمک‌های داوطلبانه انجام شد.

کاشفی بیان کرد: آزادی زندانیان و برگشت به خانواده سبب جلوگیری از سایر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد لذا سپاه و اقشار مختلف بسیج دست به هم داده تا این اتفاق خوشایند در سطح استان رقم بخورد.