قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس قلع و قمعی چالش اساسی در شهرستان است گفت: ۵ پرونده از ۹ پرونده تخریب مدارس در قرچک مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحول در حوزه آموزش و پرورش لازم است اظهار داشت: باید در مسائلی که مجموعه تعلیم و تربیت با آن گریبانگیر شده به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی، نگرش واقع‌بینانه و اقدام و عمل امری ضروری صورت بگیرد.

خطیبی افزود: در سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصمیمات ارزنده‌ای اتخاذ شد، اما باید پیگیری مجدانه برای به نتیجه رسیدن مصوبات صورت گیرد.

فرماندار قرچک گفت: کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس قلع و قمعی چالش اساسی در شهرستان است و علیرغم رفع بسیاری مشکلات، توجه ملی و استانی و کمک مسئولان شهرستان و خیرین مدرسه‌ساز لازم است.

وی عنوان داشت: ۹ پرونده مدارس قلع و قمعی از سال ۹۱ در قرچک وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته پنج پرونده مختوم شدند.

خطیبی افزود: پروژه مهر امسال با تمام مشکلات و سختی‌های مربوط به کرونا، کمبود فضای آموزشی، افزایش جمعیت دانش آموز، تأمین نیروی انسانی، کتاب و … انجام شد و برای بازگشایی تابع دستورات ملی و استانی هستیم.

فرماندار قرچک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله علیه ویروس کرونا، ۷۰ درصد دانش آموزان قرچکی واکسینه شدند.