رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عمامل ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در محله تهرانپارس خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم سه قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اوایل هفته گذشته خبری در خصوص عربده کشی و قدرت نمایی توسط یکی از ازاذل و اوباش سابقه دار در محله تهرانپارس دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مأموران ما دست به کار شده و به موقعیت اعلامی اعزام و مشخص شد این فرد شرور که دارای سوابق شرارتی متعددی بوده با حضور در این محل ضمن عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به ایجاد نزاع و درگیری نموده و بلافاصله از محل متواری می‌شود.

راستی گفت: با انجام اقدامات شبانه روزی سرانجام مخفیگاه وی در حوالی فلکه دوم تهرانپارس شناسایی و در صبح روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و در حالی که متهم قصد داشت مخفیگاه خود را تغییر دهد دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۳ قبضه سلاح سرد کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

گفتنی است؛ تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.