بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: مدیران استان بوشهر بر اساس سیاست‌های گام دوم انقلاب انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: مکتب تشیع را پیامبر گرامی اسلام بنا نهاد و نفوذی‌ها و منافقین از ریل خارج کردند ولی امام جعفر صادق (ع) و دیگر ائمه در مسیر احیای مکتب تشیع شدند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: شیوه مهندسی فرهنگی، کادر و شبکه سازی امام جعفر صادق (ع) دستاوردهایی از جمله توسعه تشیع و جامعه شیعه از آسیب‌هایی که در پیش رو داشتند حفظ کرد.

وی ادامه داد: در چهارم آبان سال ۴۳ حضرت امام (ره) با افشاگری و مخالفت علیه قانون کاپیتولاسیون که نیروهای آمریکایی در ایران از پیگیری جرم آنها در ایران جلوگیری می‌کرد.

پهلوزاده خاطر نشان کرد: اگر نگاه و تفکر استکباری و لیبرالی در جایی قرار گیرد عده اندکی ثروتمندان و قدرتمندان حاکم بر همه ثروت‌های دنیا می‌شوند و غیر از خود انسان محسوب به غیر از خود حق حیاتی برای دیگران قائل نیستند.

امام جمعه اهرم به انتصاب مسئولین در استان اشاره و بیان کرد: در موضوع انتصاب مسئولین و کارگزاران دولت انقلابی در استان لازم است با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب با توجه به اینکه انقلاب اسلامی بیش سیاسی مردم به صورت شگفت آوری ارتقا داده و کارگزاران این انقلاب از پایین‌ترین تا بالاترین سطح می‌بایست جایگاه تمدن سازی این انقلاب مد نظرشان قرار دهند.

وی افزود: کارگزاران و مسئولین نظام بدانند صندلی مسئولیت آنها به پشتوانه خون هزاران شهیدی، جانباز و اسیر است که به دست آنها سپرده شده و کم کاری بزرگترین خیانت به خون شهدا در مسیر انقلاب خواهد بود.

پهلوزاده یادآور شد: مسئولیت استاندار جدید در استان ولایت‌مدار بوشهر با وجود نیروی انسانی نخبه، عالمان، سرداران سابقه مبارزه با استکبار و استعمار و زرخیز بسیار سنگین است.

وی افزود: در این استان لازم است مسئولینی در گام دوم انتخاب شوند که برای تعالی این آرمان‌ها و ارزش‌ها شب روز را نشناسند و در فکر محرومان و مستمندان باشند و به مبانی نظری و عملی این انقلاب باور داشته و در عمل نشان داده باشد چرا که بعد از ۴۳ انقلاب زمانی برای آزمودن برای خطا کردن وجود ندارد.