شیراز- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: از بین ٢٩۶ جایگاه عرضه سوخت در فارس ١۶٣ جایگاه نسبت به عرضه بنزین و گازوییل اقدام می کنند.

اسدالله طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: روز گذشته حوالی ظهر چهارشنبه اخلالی در سیستم مدیریت هوشمند بنزین در سراسر کشور روی داد و همین مشکل عاملی بود تا ارائه بنزین و گازوئیل در کشور با مشکل چند ساعتی مواجه شود.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلی که در این حوزه ایجاد شده بود از بین ۲۹۶ جایگاهی که در سطح استان فارس وجود دارد ۱۶۳ جایگاه به چرخه ارائه خدمت بازگشت است این در حالی است که در سطح شهر شیراز نیز ۳۸ جایگاهی که دارای مشکل بودن مشکلات آنان برطرف شد و به چرخه خدمت‌رسانی بازگشتند.

طاهری تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی که در این شرکت وجود دارد تا حوالی ظهر و بعد از ظهر امروز چهارشنبه شاهد خواهیم بود که تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به کار عادی خود ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کمی از جایگاه‌های سوخت به صورت کارت و آزاد در حال عرضه بنزین هستند و غالب جایگاه‌ها به صورت آزاد سوخت را عرضه می‌کنند.

به گفته این مدیر مسئول هیچ مشکلی در سهمیه کارت‌های بنزین اشخاص ایجاد نخواهد شد و پس از رفع مشکل افراد می‌توانند بدون هیچ مشکلی از سهمیه اختصاص یافته بنزین در کارت‌های خود استفاده کنند