فومن- نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و طبیعی فومن، گفت: شهرداری و شورای شهر فومن در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر عصر پنج شنبه در جلسه معارفه شهردار جدید فومن با اشاره به قدمت ۹۰ ساله شهر فومن، اظهار کرد: فومن نیازمند توسعه، عمران و آبادانی در خور شأن مردم آن است.

بهروزی فر با بیان اینکه شورای شهر فومن و شهرداری این شهر باید برای رسیدن به این توسعه و عمران تلاش کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید در این رابطه کمک حال شورا و شهرداری باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است، تصریح کرد: توسعه شهرستان فومن در گرو توسعه به شهر است و مرکز شهرستان نماد عینی توسعه در سطح مجموع شهرستان است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه شهر فومن زادگاه بزرگان جهان اسلام و چهره‌های علمی و فرهنگی و هنری است، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت برای پیشرفت فومن استفاده شود.

وی در ادامه به گردشگر پذیر بودن فومن نیز اشاره و تأکید کرد: حضور مسافر فرصتی ارزشمند برای توسعه و رونق اقتصادی است که باید برای آن برنامه داشته باشیم.

بهروزی فر با اشاره به اینکه شهرداری فومن وظایف سنگینی بر دوش دارد، تأکید کرد: شهرداری در صدور مجوزها در کنار رعایت قانون، سختگیری نکند و با ارائه راهنمایی درست مجوزهای لزام را در اختیار شهروندان قرار دهد.