بندرعباس - فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در شهرستان بندرعباس تمامی اماکن و سالن‌های برگزاری مراسم در بندرعباس مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله کناری در نشست ستاد کرونای شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در شهرستان بندرعباس تمامی اماکن و سالن‌های برگزاری مراسمات با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی با ذکر این نکته از عادی انگاری پرهیز شود، ابراز داشت: رعایت پرتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار باشد تا از شروع موج جدید جلوگیری کرد.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: واکسیناسیون یکی از راه‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش مرگ و میر کند پس ضروری است که همه آحاد جامعه برابر برنامه زمان‌بندی مربوطه واکسن تزریق کنند.

مرکز بهداشت نسبت به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کودکان اقدام کند

کناری با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان، عنوان کرد: مرکز بهداشت و آموزش وپرورش شهرستان بندرعباس نسبت به واکسینه کردن دانش آموزان و شرایط محل واکسیناسیون بیش از گذشته توجه شود و مرکز بهداشت نیز نسبت به تسریع در روند واکسیناسیون اقدام کند.

فرماندار شهرستان بندرعباس اضافه کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی درشهرستان بندرعباس تمامی اماکن و سالن‌های برگزاری مراسمات با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و مرکز بهداشت باید نظارت بیشتری داشته باشد.