بجنورد-ملی پوش والیبال خراسان شمالی با انتقاد از عدم اجرای تعهدات استانداری، گفت: استانداری خبری پیرامون تحویل منزل به بنده منتشر کرد درحالی که این واحد در منطقه زلزله زده قرار دارد.

علی اصغر مجرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تعهدات استانداری خراسان شمالی در تقدیر از این قهرمان ملی، اظهار کرد: پیش از حضور در مسابقات المپیک مسئولان استانداری برای اینجانب وعده اعطا زمین و یک باب منزل مسکونی را دادند اما تاکنون این امر مهم محقق نشده است.

این والیبالیست خراسان شمالی به انتشار برخی اخبار مبنی بر اعطای این هدیه توسط استاندار خراسان شمالی و مدیرکل حوزه استاندار به خانواده او اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده بعد از مسابقات المپیک طی خبری منتشره از سوی استانداری، اعطای این هدیه به بنده اعلام شد در حالی که خبری از دریافت آن نبود.

این عضو تیم ملی والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده بنده که در خراسان شمالی ساکن هستند، بعد از انتشار این خبر پیگیری‌های لازم را انجام دادند و مشخص شد که این واحد مسکونی در منطقه زلزله زده مسکن مهر بجنورد قرار دارد.

وی ادامه داد: این واحد مسکونی که حتی ارزش آن کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است، به علت زلزله زده بودن فاقد امکان سکونت بوده و در آن منطقه نیز هیچ خانواده‌ای ساکن نشده است.

مجرد با اشاره به تعهدات پیشین استاندار خراسان شمالی برای اعطای زمین به قهرمانان بازی‌های آسیایی در رشته‌های جودو و کوراش، گفت: این واحد مسکونی نیز به علت فاقد ارزش مناسب، به سرنوشت زمین‌های اهدا نشده به قهرمانان بازی‌های آسیایی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در استان‌های دیگر حتی شهرستان‌هایی مانند قوچان که همسایگی خراسان شمالی قرار دارد، مسئولان شهری برای قهرمانان والیبالیست خود سنگ تمام گذاشتند و در شأن یک قهرمان ملی از آنان تقدیر کرده‌اند اما در خراسان شمالی، استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در استان، فقط به فکر نمایش و خبرسازی است و هیچ گونه اقدام حمایتی مناسبی را انجام نمی‌دهند.

مجرد در انتها گفت: متأسفانه تاکنون همچون گذشته حمایت و تقدیری درخور شأن قهرمانان ملی از سوی این مدیران انجام نشده و امیدواریم در دولت مردمی دکتر رئیسی در خراسان شمالی شاهد تحول حمایت از ورزشکاران باشیم.