بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس گفت: در شهرداری بندرعباس به موضوع فساد به صورت جدی ورود کرده‌ایم و در حال پیگیری ابعاد مختلف فساد در شهرداری بندرعباس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی عباسی بعدازظهر سه‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: موضوع نخ‌نمای انتزاع بخشی از هرمزگان به استانی دیگر در هفته‌های گذشته مطرح شده است و باید عرض کنم طرح چنین مسائلی آن هم در ابتدای دولت انقلابی و مردمی، کشور را دچار تنش می‌کند.

وی عنوان کرد: مطرح شدن چنین موضوعاتی جز ایجاد تنش و بهانه دادن دست دشمنان نتیجه دیگری ندارد و باید این موضوع به سرعت خاتمه پیدا کند.

عضو شورای شهر بندرعباس با ذکر این نکته که رویه ما در این شورا مبارزه با رانت و فساد خواهد بود، ابراز داشت: در خصوص بررسی تخلفات در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، ورود جدی کرده‌ایم و در حال پیگیری ابعاد مختلف فساد در شهرداری بندرعباس هستیم.

دستگاه قضایی تهمت‌های مطرح شده نسبت به اعضای شورای شهر را بررسی کند

عباسی ادامه داد: با علنی شدن یکی از تخلفات در حوزه روابط عمومی برخی از افراد با هدف به حاشیه بردن اصل موضوع انواع تهمت‌ها را به شورای شهر بندرعباس نسبت دادند. بنده اعلام می‌کنم که پیگیری این موضوع توسط تمام اعضای کمیسیون تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی تشریح کرد: در برابر هیچ تهدید و سنگ اندازی سر خم نخواهیم کرد. لذا از دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضایی درخواست دارم ضمن بررسی تهمت‌های وارد شده به شورای شهر حاشیه امن متخلفان را برطرف کند و از اقدامات فسادستیزانه حمایت کند.

عباسی تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری مدیران باید با برنامه‌ریزی و راه‌کار صحبت کنند چراکه در غیر این صورت جز ایجاد نا امیدی نتیجه دیگری ندارد. باید با به کار گیری راه های علمی و تخصصی به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهروندان باشند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه پل‌های روگذر میدان قدس و بلوار امام حسین (ع) کاملاً تعطیل شده است که باید با بسیج نیروها اجرای این پروژه‌های آغاز و به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: در مدت زمان کوتاهی که شورای شهر آغاز به کار کرد، مشخص شده که نهادهایی که باید با فساد در شهرداری برخورد کنند و چشم تیز بین باشند، در برخورد با فساد سازمان یافته منفعلانه و ضغیف عمل می‌کنند و در برخی موارد با متخلفان نیز همراهی می‌کنند.

عباسی گفت: به تمام اعضای شورای شهر بندرعباس توصیه می‌کنم، فقط خود را وام‌دار توجه و اعتماد مردم بدانند و از هرگونه گروه‌های منفعت طلب دوری کنند؛ چراکه این امر خیانت به اعتماد مردم محسوب می‌شود.