زنجان-مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور، امروز (۱۲ آبان‌ماه) در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون رحیم‌پور روز چهارشنبه در مراسم آغاز رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان، اظهار کرد: سومین رویداد تولید محتوای بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این رویداد در سه بخش بازی‌های موبایلی، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی برگزار می‌شود، افزود: از هر بخش یک تیم به رقابت‌های کشوری و رویداد سراسری راه پیدا خواهند کرد و رویداد کشوری در هفته بسیج در تهران برگزار خواهد شد.

رحیم پور با بیان اینکه تیم‌های برتر ضمن اینکه در استان زنجان تجلیل خواهند شد، به رقابت‌های کشوری هم راه پیدا خواهند کرد، ادامه داد: چهار موضوع برای این رویداد مشخص شده و تولید محتوای انجام شده نیز باید حول این محورها باشد. جمعیت و جوانی جمعیت، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی و ایران قوی موضوعات این رویداد است که شرکت‌کنندگان و تیم‌ها بر اساس این موضوعات به تولید محتوا خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها، از اهداف برگزاری این رویداد است.