بافق -مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با اشاره به فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی، گفت: گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد.

محمدرضا سرایانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوی استکباری و دست درازی‌های آمریکا تا قبل از انقلاب اسلامی ما بر کسی پوشیده نیست. با وقوع انقلاب اسلامی دست آمریکا از منابع این کشور کوتاه شد و این مسئله‌ای نبود که آمریکا با آن کنار بیاید. به همین دلیل بود که در مکانی با پوشش سفارتخانه به جاسوسی مشغول بودند تا با توطئه و دسیسه به هر نحو بتوانند مجدد به حق ملت دست درازی کنند و همین مساله باعث شد تا جوانان غیور آن حماسه را برپا کنند.

وی افزود: همیشه هستند افرادی که دستاوردها و حماسه‌های جوانان را با عناوین گوناگون و نادرست، ناچیز جلوه می‌دهند یا تخطئه می‌کنند اما اینها باعث تضعیف روحیه انقلابی جوانان ما نخواهد شد.

سرایانی ادامه داد: در مورد حماسه ۱۳ آبان؛ مهر تائید امام برای ما حجت است و به علاوه آن، عقل حکم می‌کند که با جاسوس و دشمنان کشور همانگونه برخورد شود که آن حماسه آفرینان کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق تصریح کرد: این مشخص است که ما موفق شدیم لانه جاسوسی آنها را تسخیر کنیم، اما امروزه همچنان آمریکا به جاسوسی و توطئه مشغول است. توطئه ای که اینترنت رها شده و میدان دادن بی حد و حصر به نرم افزارهای ساخته دست استکبار جهانی آن را تسهیل می‌کند.

وی اعلام کرد: همانطور که در آن زمان دانشجویان احساس وظیفه کردند و علیه جاسوسی دشمن قیام کردند، امروز ما وظیفه داریم تا موجبات توطئه دشمن را از بین ببریم.

سرایانی گفت: نباید فراموش کرد که بعضاً کسانی هستند که از این دسیسه اطلاعی ندارند و این وظیفه ما است که ملت عزیز را آگاه کنیم. از طرفی محتوا و بعضاً شایعاتی که در فضای مجازی نشر داده می‌شود طبق فرمان رهبر انقلاب نیازمند یک جهاد تبیین است.

وی تاکید کرد: پر واضح است که دانشجویان و طلاب قشر تأثیرگذاری در جامعه هستند و در صورتی که اقدام به تبیین مسائل روز کشور و امید آفرینی کنند، فضای مجازی در کنترل ما قرار خواهد گرفت.

این فعال دانشجویی بیان داشت: ما جوانان و دانشجویان، همان جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ هستیم لذا دشمنان بدانند قرار نیست گذر زمان ما ملت ایران را از مواضع انقلابی خودمان عقب براند.