یاسوج- مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، ۶۸۰ بسته کیف و ۶۵۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعادت صالحی نیا بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۳۵ برنامه شاخص در استان در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود که اهدای ۵۴ سیستم صوتی به ارزش ریالی ۳۲۴ میلیون تومان بین مدارس نیازمند در سراسر استان یکی از این برنامه‌ها است.

وی توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۸۸ میلیون تومان بین نیازمندان استان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: همچنین سه زندانی جرایم غیرعمد با کمک دانش‌آموزان از زندان آزاد می‌شوند.

صالحی نیا برگزاری نمایشگاه بزرگ مصاف تاریخی با آمریکا برای آشنایی بهتر دانش‌آموزان با ظلم‌هایی که آمریکا در حق کشور ما روا داشته را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ۱۹۵ ریز برنامه نیز در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: پویش دنیای بدون تاریکی، پویش «نوجوان پلاس»، دیدار با ۲۰ خانواده شهید، دیدار با خانواده ۴۴۰ شهید دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدا در بخش‌های مختلف استان و تجلیل از دانش‌آموزان برتر و نخبه فرهنگی، علمی و هنری از ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.