گرمسار- امام جمعه آرادان گفت: امروز در حالی ملت ایران اسلامی روز استکبار ستیزی را جشن می‌گیرند که قدرت پوشالی آمریکا روز به روز در حال افول است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای اداری گرمسار و آرادان با حضور وزیر دادگستری به مثابه وزیر معین و نماینده رئیس جمهور در سفر کابینه سیزدهم به استان سمنان با بیان اینکه وحدت، هم دلی و هم افزایی خوبی بین مسئولان و مردم گرمسار و آرادان است، تاکید کرد: امیدواریم که در شهرستان گرمسار روز به روز مقوله وحدت، هم دلی و اتحاد بیشتر شود چرا که این امر عامل موفقیت است امروز باید اختلاف سلیقه‌هایی که وجود دارد و مسائل پیش پا افتاده کم رنگ تر شود.

وی افزود: منطقه گرمسار روز به روز از لحاظ مادی، معدنی و صنعتی در حال توسعه است و ما بارها از مسئولان شنیده‌ایم که ضریب تحصیلی مردم گرمسار و آرادان نسبت به استان سمنان بالاتر است و این نشان از استعدادها و ظرفیت توسعه دارد.

امام جمعه آرادان با اشاره به اینکه با هماهنگی و همفکری که بین مسئولان شهرستان‌های گرمسار و آرادان وجود دارد، می‌توانیم روز به روز توسعه را به این منطقه هدیه دهیم، بیان کرد: روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، روز مرگ بر آمریکا و روزی که در سال جاری به خصوص بیش از همه سال‌ها افول و غروب قدرت پوشالی آمریکای جهان خوار و صهیونیسم پلید را به نظاره نشسته‌ایم، در حالی جشن گرفته می‌شود که خروج مفتضحانه و ذلیلانه آمریکا از عراق، سوریه و افغانستان شاهد هستیم.

شریفی نیا با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، قدرت پوشالی آمریکا روز به روز در حال افول و پایه‌های لیبرال دموکراسی در حال تزلزل است، تاکید کرد: روز به روز شاهد افزایش قدرت ایران اسلامی هستیم و ماجرای منطقه خلیج فارس و دریای عمان و فرار ناوگان آمریکا از ترس نیروهای سلحشور سپاه شاهد مثال این امر هستند.

به گزارش مهر، وزیر دادگستری نماینده رئیس جمهور در سفر کابینه سیزدهم به استان سمنان در شهرستان گرمسار و آرادان محسوب می‌شود.