ساوه- امام جمعه ساوه گفت: خیانت‌ها و دشمنی استکبار جهانی پایانی ندارد و راه خنثی کردن فتنه‌ دشمنان عمل هوشمندانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر پنجشنبه در مراسم ۱۳ آبان در مصلی امام علی (ع) شهرستان ساوه گفت: امنیت امروز مدیون اقتدار سپاه است. اگر در مسائل اجتماعی اجازه ندادیم فرهنگ غرب بر ما تسلط یابد و در سیاست، برای ما نسخه بپیچید این کشور قیور و قدرتمند خواهد بود.

وی افزود: اقدام دیروز سپاه در دریای عمان بار دیگر غیرت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و سیلی محکمی به صورت اسرائیل و آمریکا بود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی برای ارتقا امنیت در اقصی نقاط کشور از هیچ کوششی حتی به قیمت سلب آسایش خود و خانواده فرو گذار نسیتند تا جامعه با کرامت و شریفی داشته باشیم.

حجت الاسلام رحیمی گفت: شکست آمریکا در آب‌های دریای عمان در آستانه ۱۳ آبان، بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از یک سو و اوج حقارت و دشمنی آمریکا برای جهانیان عیان شد و یک سیلی دیگر به صورت آمریکا در حال افول نواخته شد.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان مؤلفه‌های قدرت باید از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و علمی قوی باشند تا دشمن چشم‌طمع نداشته باشد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: سفارش قرآن به مسلمان ابتدا هوشمندانه عمل کردن است و آن را بر مقابله نظامی ترجیح دارد. اقدام سپاه در دریای عمان اقدام هوشمندانه و از روی تدبیر و عقل بود.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: در ۱۳ آبان ۵۷ سه رخداد مهم کشتار دانش آموزان، تبعید امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی را شاهد بودیم که نقش مهمی در شکل دادن به انقلاب و حرکت انقلاب داشتند اما ملت قهرمان ایران خیانت‌های آمریکا و اسرائیل را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد به همین خاطر شعار اصلی ما مرگ بر امریکااست.

وی گفت: چراغ سبز همه خیانت‌ها علیه ایران اسلامی کودتا و تحریم‌ها آمریکا بود و این خیانت‌های دشمن پایانی ندارد.