لامرد - سخنگوی شورای شهر لامرد گفت: شهرداری لامرد در حوزه های شهرسازی، فنی و عمران ودرآمد، موانع و مشکلات را به حداقل خواهد رساند و خدمات رسانی ها به‌روز می شود.

سلیمان آزاد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال سفر کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس از شهرداری لامرد، فرایندهای خدمات رسانی شهرداری، شورای اسلامی شهر به شهروندان، و تعیین راهکارهای مناسب جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی تسهیل می‌یابد.

آزاد با اشاره به اینکه هدف از این بازدید بررسی عملکرد شهرداری لامرد در حوزه‌های مختلف شهرسازی و فنی وعمران، درآمد، املاک شهرداری لامرد است، خاطرنشان کرد: فرایندهای خدمات رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر به شهروندان تسهیل می‌یابد، که در این جلسه با حضور کارشناسان خبره دفتر امور شهری استانداری فارس راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن مشکلات احتمالی بررسی شد.

آزاد اظهار کرد: از مواردی که مطرح و روی آن بحث و تبادل نظر شد نحوه تأمین پارکینگ در ساختمانهای تجاری، مسکونی و بحث صدور پروانه‌های ساختمانی است و این مهم منوط به داشتن سند رسمی مالکیت، یا احراز مالکیت توسط مراجع قضائی است که راهکارهایی در این خصوص بیان شد.

آزاد افزود: به دنبال تسهیل کار شهروندان در صدور پروانه ساخت هستیم و قرار شد بعضی از مشکلات و معضلات رادر ضوابطِ طرح تفصیلی اصلاح شود که به زودی دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ تهیه خواهد شد و مشکلات سال‌های گذشته نیز مرتفع خواهد شد.

وی همچنین افزود: برای قانون و مقررات جدید نیازمند نقشه هوایی جدید هستیم، و به دنبال آن هستیم که به زودی نقشه هوایی جامع شهری که برای سال ۱۳۸۴ است را به روز رسانی کنیم.

سخنگوی شورای شهر لامرد در پایان‌؛ ضمن تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه در پوشش انعکاس اخبار مربوط به شورا و شهرداری تصریح کرد: در نقشه هوایی جدید که به همین زودی تحقق می‌یابد، ساخت وسازهای انجام شده به صورت دقیق، و به روز مشخص خواهد شد و مبنای انجام کار خواهد بود.