تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف پائیزی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری به طور کامل در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش قرار دارند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع بارش برف در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه‌های بارشی و لغزنده بودن محورها عوامل راهداری به طور کامل در آماده باش هستند.

مصدقی با بیان اینکه از پنجشنبه ظهر سامانه‌های بارشی در استان فعال شده بودند گفت: طی فعالیت این سامانه‌ها بارش برف از امروز پیش بینی شده بود که در ارتفاعات دیزین و جاده هراز رخ داد و از یک بامداد شاهد بارش برف در هراز، محدوده آهک دره تا گردنه امام زاده هاشم و محور شمشک به دیزین بودیم و بارندگی در آزادراه تهران -قم، آزادراه تهران -ساوه، آزادراه تهران -کرج، آزادراه تهران -شمال، محور تهران -شهریار، محور ملارد -شهریار، محور تهران -پاکدشت، محور تهران -شمیرانات و محور دماوند -فیروزکوه به شکل باران خفیف گزارش شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر بارش خفیف ادامه دارد و جاده‌های استان لغزنده است و گشت راهداری در حال آماده باش کامل بوده و عملیات مختصر برف روبی در محور هراز صورت گرفته است.

مصدقی با اشاره به اینکه هم اکنون در محور هراز محدوده امام زاده هاشم شاهد مه گرفتگی هستیم گفت: از همه رانندگان می‌خواهیم احتیاط لازم را داشته باشند همچنین هم اکنون شاهد بارش خفیف باران در محور جاجرود، آزاد راه تهران شمال، محور فشم و اتوبان ساوه هستیم.

وی عنوان داشت: از لحاظ وضعیتی ترافیکی نیز در محور تهران به شهریار شاهد ترافیک پرحجم و در محور امام رضا (فرون آباد) دارای ترافیک سنگین هستیم و تردد در بقیه محورها روان گزارش می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از فعالیت و گشت زنی ۲۵ دستگاه خودرو سبک گشت راهداری نیز خبر داد و عنوان داشت: در سطح استان نیز آب گرفتگی‌های مختصر داشتیم که مقطعی و جزئی بود که رفع شد و هم اکنون شاهد تردد روان در سطح جاده‌های استان هستیم و گره ترافیکی خاصی نداریم و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای عبور از نقاط کوهستانی تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی داشته باشند تا سفری ایمن را تجربه کنند و در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۴۱ مرکز اطلاعات جاده‌ای که همکاران به طور شبانه روز در آن مستقر هستند تماس بگیرند.