زنجان-دادستان زنجان به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: پرونده متهمان فساد و ارتشاء در شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن کرمی ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار زنجان در محل فرمانداری زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: عدالت‌طلبی، حفظ حقوق بیت‌المال نباید موجب شود که حقوق افراد را نادیده بگیریم و باید عدالت برقرار شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای پرونده همه تلاش ما این بوده که علاوه بر داشتن صحت عمل و ضمن برخورد با فساد حق افراد نیز در لابه لای کار رسانه‌ای گم نشود.

دادستان زنجان با بیان اینکه امروز هم وقتی افراد حق اعتراض دارند باید رسیدگی شود، گفت: آن طور که ما اطلاع داریم دادگاه تجدید نظر در این پرونده سنگین، رسیدگی لازم را انجام می‌دهد و به زودی رای اعلام می‌شود.

کرمی با بیان اینکه عمده متهمان پرونده به رای اعتراض کردند و برخی نیز برای بهره‌گیری از تخفیف قانونی در پذیرش رای این کار را نکردند، تاکید کرد: پرونده متهمان فساد و ارتشاء در شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است و پرونده در پی اعتراض برخی از متهمان پرونده به دادگاه تجدید نظر رفته است و به محض قطعیت پیدا کردن رأی نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

وی به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده اشاره کرد و ابراز داشت: رسیدگی به پرونده هم باید قاطعانه و هم باید عادلانه باشد.

دادستان زنجان ابراز داشت: وقتی برخی از متهمان پرونده نسبت به رای صادره اعتراض دارند و سعی در ارائه عدله و ارائه مستندات دارند؛ ما نیز وظیفه داریم که آن را استماع کنیم.