ساری- مربی تیم نساجی مازندران یکی از دلایل مهم رقم خوردن نخستین شکست این فصل تیمش در بازی خانگی را کیفیت بد ورزشگاه و نامطلوب بودن شرایط چمن ورزشگاه شهدای ساری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل اسماعیلی پس از کسب نخستین شکست ۲ برصفر تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش صنعت نفت آبادان درنشست خبری گفت، بابت این شکست از مردم خوب و هواداران تیم نساجی عذرخواهی می‌کنیم، هرچند شروع کار هست، اما ما درتیم نساجی ملزم به کسب نتایج خوبی هستیم و امیدوارم این شکست را هواداران خوب تیم نساجی بر ما ببخشند.

وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاش خودشان راانجام دادند، همین بازیکنان در بازی برابر تیم پرسپولیس و گل گهرسیرجان نمایش خوبی داشتند و دراین بازی نیز به لحاظ فنی بچه‌ها فوق‌العاده خوب کار می‌کنند. اسماعیلی اضافه کرد، امیدوارم هواداران ما را ببخشند، چرا که در آینده نتایج بهتری می‌گیریم.

کیفیت زمین ساری اصلاً مناسب نیست

مربی تیم نساجی مازندران با انتقاد شدید از وضعیت بد کیفیت زمین ورزشگاه شهدای ساری که بازی‌های خانگی این فصل تیمش به علت بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود، گفت: به هیچ عنوان نمی‌خواهم باخت بازی امروز را توجیه کنم، اما ما دربازی اول برابر تیم فجر سپاسی در این ورزشگاه واقعاً بدون موقعیت خاصی و شانسی برابر این تیم صاحب پیروزی و امتیاز شدیم.

اسماعیلی ادامه داد، باید اعلام کنم که اگر زمین ورزشگاه شهدای ساری به همین منوال باشد، هواداران باید انتظار روزهای سخت‌تر ازاین را هم داشته باشند.

وی افزود: تیم نساجی با نوع بازیکن و ابزارکاری که در اختیار دارد، زمین ورزشگاه شهدای ساری برای ارائه سبک فوتبال نساجی اصلاً مناسب نیست وبایت این وضعیت به آقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

مربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه واقعاً بازیکنان این تیم دربازی‌های گذشته سنگ تمام گذاشتند ودلیل این ادعای ما بازی گذشته برابر تیم گل گهر ونیز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بوده است، گفت: اعتراف تلخ هم این هست که به عنوان فردی که سال‌ها درتیم نساجی هستم و زحمت کشیدم باید عرض کنم که عزمی برای تکمیل زودتر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر وجود ندارد و تا الان هم شرایط را بروید وببینید که چه میزان از روند کار انجام شده و در خوشبینانه ترین حالت کی ورزشگاه برای بازی‌های خانگی نساجی آماده می‌شود.

اسماعیلی افزود: همین بازیکنان تیم نساجی دراین زمین که میزبان بازی خانگی بودند دربرابر تیم خوب پرسپولیس وگل گهر چه بازی باکیفیتی انجام دادند و کسی از بازی آنها ناراضی نبود، اما همین بازیکنان نمی‌توانند دراین زمین بی کیفیت فوتبال خوب خودشان را انجام دهند.

وی ادامه داد، اگر صحنه‌های گل‌هایی را که از تیم صنعت نفت آبادان دریافت کردیم، همه ببینند متوجه خواهند شد که واقعاً کیفیت بد زمین تأثیر زیادی روی کار ما داشت.

مسئولان مازندران می‌خواهند نساجی از استان برود

مربی تیم نساجی مازندران با بیان این نکته که واقعاً در سال‌های اخیر حمایت جدی از سوی مسئولان مازندران به خصوص نمایندگان استان و مدیرکل ورزش و جوانان ازتیم نساجی صورت نگرفته است، گفت: متأسفانه واقعیت تلخ این هست که مسئولان استان دلشان می‌خواهد که تیم نساجی از این استان برود تا کمتر کسی به آنها گیر بدهد و مزاحم شأن بشوند.

اسماعیلی ادامه داد، واقعاً این مردم و هواداران تیم نساجی حق دارند که به ما حرف بزنند و ما باید از حقوق آنها دفاع کنیم.

وی افزود: واقعاً در شرایطی فعلی کسی اصلاً به فکر تیم نساجی نیست و به ما اعلام می‌کنند، که زمین دوم تیم را معرفی کنید ما توی زمین اول هم ماندیم و زمین دوم معرفی کنیم.

وی، نبود ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران به علت محرومیت روی نیمکت تیم نساجی را تأثیرگذار دانست و گفت: حضور همه مربیان کنار زمین را صلاح نمی دانم و باید کنترل بهتری می‌شد، اما آقای منصوریان سرمربی تیم نفت آبادان که در کنار زمین بودند و یک تنه حضور داشتند، کلاً روی کمک داور و داورمسابقه با فریادهای بلندش تأثیر لازم را می‌گذاشت.

وی ادامه داد، آقای منصوریان بهتراست به کارفنی تیم خودش بپردازد و مسائلی که مربوط به تیم خودش می‌شود، بپردازد و ما خودمان درتیم نساجی کارخودمان را بهتر از او بلد هستیم