نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش به صلاح نیست و رئیس جمهور باید هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد عسکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: تعلل دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش به صلاح نیست و رئیس جمهور باید هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس اقدام کند.

وی بیان کرد: بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی سال‌ها عُمر خود را برای توسعه ایران صرف کرده و امروز در پیچ و خم زندگی، گرانی و تورم سرسام آور شرمنده خانواده های خود هستند. روا نیست مشکلات این افراد پیگیری نشود و همه دستگاه ها باید در حل مشکلات آنها تلاش کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش نزولات جوی و خشکسالی های پیاپی در سال های اخیر، تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت را با مشکل مواجه کرده است، گفت: دولتمردان به ویژه وزیر نیرو تمهیدات لازم را برای انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی اتخاذ کند.

عسکری ضمن انتقاد از افزایش قیمت ها، تصریح کرد: گرانی سرسام آور مردم را با مشکلات جدی مواجه کرده و از سوی دیگر بیکاری به عنوان یکی از مشکلات جدی جامعه محسوب می شود که انتظار می رود دولت تمهیداتی را برای کنترل گرانی ها اتخاذ کند.