«ایستگاه یک صفر دو» برنامه ای از رادیو سلامت است که به معرفی برنامه های مختلف این شبکه در گروه‌های خانواده، سلامت اجتماعی و بهداشت روان می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر نویسنده و تهیه کننده «ایستگاه یک صفر دو» درباره این برنامه گفت: برنامه شامل آیتم های مختلف است، آیتم «رادیوچی» شامل مصاحبه امین ضیایی با تهیه کننده های رادیو سلامت است که طرح جدیدی ارائه داده اند و این برنامه ها قرار است روی آنتن رادیو سلامت برود.

وی اضافه کرد: همچنین در آیتمی دیگر شیوا اسدی گزارشگر برنامه به سراغ همکاران و برنامه سازان واحد و گروه های مختلف می رود و از آنها درباره نوع فعالیت‌هایشان می پرسد. گروه های برنامه ساز خانواده، بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اطلاعات و برنامه ریزی، مالی و تولید از این جمله است و این بخش در قالب آیتم طبقه سوم پخش می شود.

بی تقصیر با اشاره به «آیتم صندوقچه» نیز یادآور شد: در این آیتم با عوامل قدیمی رادیو سلامت برنامه‌سازان و همکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می‌کردند و الان یا به شبکه های دیگر رفته یا بازنشست شدند، گفتگو می شود.

این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود و تکرار آن جمعه ساعت ۱۳ روی آنتن می رود.