گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که هنر ابزار برنده ای است، گفت: هنر بهترین ابزار برای ترویج مفاهیم دینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در جمع هنرمندان گلستانی اظهار کرد: معتقد هستم که هنر یک ودیعه الهی است که در وجود هر انسانی نهاده شده و خوشا به سعادت آن شخصی که نهایت حسن استفاده را از این ودیعه الهی و لطف خدا ببرد و آن را به ثمرات عالی انسانی برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما به این مسئله نیاز داریم که اگر کار ویژه‌ای در برابر رقیب چغر بد بدن لازم است باید هم افزایی ویژه بین دستگاه‌ها و نهادها انجام شود.

گرزین بیان کرد: فضای هنر بسیار لطیف و حساس است و کوچک‌ترین مسئله باعث دل آزردگی و ناراحتی هنرمندان می‌شود.

وی با اشاره به درد و دل هنرمندان حاضر گفت: آهنگ نقد در جامعه امری ضروری است و علت اینکه به هنر بی مهری شده به فضای فرهنگ و هنر برمی‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: هنر ابزار برنده و بهترین ابزار برای ترویج مفاهیم دینی است و رهبر معظم انقلاب اگر جلسات سالانه ثابت علنی و غیر علنی با هنرمندان دارند به دلیل این است که هنر را به خوبی می‌شناسند.

گرزین اضافه کرد: جمهوری اسلامی پرچمی را بلند کرده که متکی به تاریخ چند هزارساله توحیدی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: افتراق فرهنگ ایرانی اسلامی آن است که فرهنگ ایرانی هم از قبل اسلام موحد بوده و خود این امر پیام دارد و نشان می‌دهد که مردم ایران زیربار خرده فرهنگ‌ها و مکتب‌ها و حرف‌های غیرتوحیدی نرفتند و این امر با جهانی که می‌خواهد همه را زیر سلطه خود بگیرد در تضاد است بنابراین آنها اصالتاً هویت ما را برنمی‌تابند.