بوشهر- بارندگی شدید همراه با تندر و رعد وبرق و تگرگ اوایل صبح جمعه در گناوه باعث آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید همراه با رعد و برق و تگرگ و طوفان از صبح جمعه در گناوه آغاز شد که همچنان ادامه دارد. این بارندگی شدید باعث آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در سطح شهر شد.

هم اکنون بیشتر خیابان‌ها و معابر شهر گناوه دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌است و رفت و آمد وسایل نقلیه و تردد شهروندان با مشکل مواجه است.

شدت بارندگی در شهر گناوه به حدی است که کانال‌های دفع آب‌های سطحی امکان تخلیه و هدایت آب به سمت دریا را ندارد و برخی از خودروها در خیابان‌ها و کوچه‌ها به دلیل آب‌گرفتگی گرفتار شده‌اند.

بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی میزان بارندگی در گناوه تا ساعت ۱۱ امروز ۵۱.۷ میلیمتر ثبت شده است.

هواشناسی استان طی امروز در برخی ساعات وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای به‌ویژه در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان پیش بینی کرده است.

بر اساس این پیش بینی از فردا تا اواسط روز یکشنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی، دریا بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد شد.

هواشناسی استان بوشهر برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی از نقاط غالباً مناطق شمالی و مرکزی رگبار باران و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.